فیضانِ بسم اللّٰہ شریف

اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ رَبِّ الْعٰلَمِیْنَ وَ الصَّلٰوۃُ وَالسَّلَامُ عَلٰی سَیِّدِ الْمُرْسَلِیْنَ ط
اَمَّا بَعْدُ فَاَعُوْذُ بِاللّٰہِ مِنَ الشَّیْطٰنِ الرَّجِیْمِ ط   بِسْمِ  اللہ   الرَّحْمٰنِ الرَّ حِیْم  ط

فیضانِ بسم اللّٰہ شریف

دُرُود پاک کی فضیلت

      اللّٰہ  عَزَّ وَجَلَّ   کے مَحبوب ، دانائے غُیُوب، مُنَزَّہٌ عَنِ الْعُیُوب  صَلَّی  اللہ    تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ     کاارشادِ مُشکبار ہے  :   جس نے مجھ پر سو۱۰۰   مرتبہ دُرُودِپاک پڑھا اللّٰہ   تَعَالٰی  اُس کی دونوں آنکھوں کے درمیان لکھ دیتا ہے کہ یہ نِفاق اور جہنَّم کی آگ سے آزاد ہے اور اُسے بروزِ قیامت شُہَداء کے ساتھ رکھے گا۔(مجمع الزوائد  ج۱۰ ص۲۵۳ حدیث ۱۷۲۹۸)
صَلُّو ا عَلَی الْحَبِیب !             صلَّی اللّٰہُ تعالٰی علٰی محمَّد

بسم اللّٰہ شریف کی فضیلت

     حضرتِ سیِّدُناعبد اللّٰہ  ابنِ عباس   رَضِیَ اللہ   تَعَالٰی عَنْہُمَا  سے رِوایت ہے کہ امیرُالْمُؤمِنِینحضرتِ سیِّدُناعُثْمان اِبْنِ عفَّان   رَضِیَ  اللہ   تَعَالٰی عَنْہُ نے نبیوں کے سلطان ، سَروَرِ ذیشان، سردارِ دو جہان،  صَلَّی  اللہ   تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ  سے   بِسْمِ  اللہ   الرَّحْمٰنِ الرَّ حِیْم  ط  (کی فضیلت )کے بارے میں اِسْتِفْسار (اِسْ۔تِفْ۔سار) کیا، تواللّٰہ  عَزَّ وَجَلَّ   کے مَحْبوب ،




دانائے غُیُوب ، مُنَزَّہٌ عَنِ الْعُیُوب  صَلَّی  اللہ   تَعَالٰی عَلَیْہِ وَاٰلِہٖ وَسَلَّمَ  نے فرمایا، ’’یہ اللّٰہ  عَزَّ وَجَلَّ    کے ناموں میں سے ایک نام ہے اور اللّٰہ     عَزَّ وَجَلَّ   کے  اِسمِ  اَعْظم اوراسکے درمِیان ایساہی قُرب ہے جیسے آنکھ کی سِیاہی(پُتلی) اور سفیدی کے درمیان۔‘‘
  (مستدرک للحاکم ج۲ص۲۵۰ حدیث ۲۰۷۱)
      میٹھے میٹھے اسلامی بھائیو!  ’’اِسمِ اعظم‘‘کی بَہُت بَرَکتیں ہیں ، اِسمِ اعظم کے ساتھ جو دُعا کی جائے وہ قَبول ہوجاتی ہے ، ’’سرکارِ اعلٰیحضرت   رَحْمَۃُ اللہ   تَعَالٰی عَلَیْہِ  کے والدِ ماجِد حضرت رئیسُ الْمُتَکَلِّمِیْن مولیٰنانَقی علی خان علیہ رحمۃ الحَنان فرماتے ہیں ،
 ’’ بعض عُلَمانے   بِسْمِ  اللہ   الرَّحْمٰنِ الرَّ حِیْم ط    کو اِسمِ اَعظم کہا ۔ سرکارِ بغدادحُضور ِغوثِ پاک     رَضِیَ  اللہ   تَعَالٰی عَنْہُ   سے منقُول ہے، بسم  اللّٰہ   زَبانِ عارِف (عارِف یعنی  اللّٰہ     عَزَّ وَجَلَّ   کو پہچاننے والا) سے ایسی ہے جیسیکلامِ خالِق  عَزَّ وَجَلَّ    سے ’’کُنْ ۔‘‘( یعنی ہو جا)
 ( اَحْسنُ الوِعاء ص ۶۶)

Post a Comment

0 Comments